Наукова діяльність |
Визначальними завданнями практичної підготовки майбутнього вчителя, є розвиток індивідуальних, професійних, творчих здібностей майбутніх вчителів. Авторські навчальні програми з курсів "Теорія педагогіки" (Вовк Л.П., Падалка О.С.. Панченко Г.Д.) та "Історія педагогіки" (Л.П.Вовк). засновані на логіці навчального процесу і зорієнтовані на використання інноваційних технологій вищої школи. На кафедрі ведеться підготовка кадрів вищої кваліфікації (докторів і кандидатів наук) за спеціальностями:
Кафедра виступає експертом наукових досліджень (монографії, докторські, кандидатські дисертації) та навчально-методичної літератури, яка готується на кафедрах та інших наукових підрозділах країни. Під керівництвом професорів Л.П.Вовк, О.Г. Мороза, О.С. Падалки, Г.Д.Панченка. Р.А.Семернікової створено наукову школу дослідників з питань педагогіки вищої школи, опрацьовується науковий напрямок „Актуальні питання педагогіки вищої школи", результати досліджень впроваджуються у процесі підготовки магістрів, аспірантів і докторантів кафедри та університету. Л.П.Вовк керує науковими школами з проблем змісту педагогічної підготовки та дослідження історії освіти в контексті завдань підготовки вчителя. Вихованці кафедри (випускники аспірантури і докторантури) теорії та історії педагогіки викладають у вищих навчальних закладах України, очолюють професійні педагогічні заклади, працюють у державних управлінських структурах. Випускники аспірантури і докторантури працюють у вузах країн колишнього Союзу, у Болгарії, Польщі. Китаї, на Кубі. У контексті реалізації сучасного змісту педагогічної освіти кафедра має навчально-методичні доробки:
Членами кафедри упорядковані супроводжуючі зміст викладання посібники для самостійної роботи. Серед них:
Професори О.С.Падалка і О.Т.Шпак розробляють наукову проблему, присвячену економічній освіті і економічному вихованню та підготовці вчителя за відповідним змістом. При кафедрі працює (на громадських засадах) лабораторія „Економіки освіти та управління". Лабораторію очолює професор, проректор університету, академік АВШ, заслужений працівник освіти України О.С. Падалка, за авторською програмою якого читається курс для магістрів. Над проблемами визначення і впровадження в навчальний процес досягнень педагогічної науки та реалізацією модернізованого змісту педагогічної практики працюють професори, доценти та викладачі кафедри: І.І..Шкурко, О.О. Войнолович, В.Б. Вишківська, Л.О.Скрипченко, Т.Г.Будняк, М.І.Кравчук, Г.М.Дубрівна, А.Ф.Шевченко, О.В. Шикиринська, Н.А. Лещенко. Професори Л.П. Вовк. О.С. Падалка., І.І. Шкурко у різні часи читали лекції у педагогічних навчальних закладах інших країн (Росії. Куби, Німеччини, Польщі), виступали з доповідями на міжнародних наукових конференціях. Кафедра співпрацює з НДІ і підрозділами АПН України, кафедрами вищих навчальних закладів України, Білорусії в напрямку вдосконалення змісту педагогічної підготовки, координації дисертаційних досліджень. Кафедра теорії та історії педагогіки працює над проблемами змісту і системи підготовки майбутнього вчителя відповідно до програми розбудови Національної освіти, опрацювання критеріїв та стандартів педагогічної підготовки фахівця у контексті входження України у єдиний Європейський освітній простір. |
Хто на сайті
На даний момент 12 гостей на сайтіСтатистика
Переглянути хіти змісту : 205817